dimarts, 8 de març del 2016

Moviment Hippie


El meu personatge del moviment hippie per a carnestoltes , que  a mes ho e triat jo, es el Ernesto Gevara mes conegun com el Che. encara que a mi em sembla q aquest personatge simbolita millor la revolucio que un moviment pacifista com els dels hipies a mi personalment coa a argenti m'apassiona aquest personatje.A mi el Che es un pesonatje revolucionari que es va convertir en un martir després del seu assesinat y aixo es una del les coses que el tot el mon considera mes important d'el, y pot ser tinguen rao, pero la part que mes m'agrada de la vida del Che es el seu viatje per tota Latinoamerica ,amb el seu amic Alveto Granados, on descubreix una nova Latinoamerica als seus uix, en no n'hi ha fronteres, perque entre la miseria no n'hi ha fronteres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada